قطر پیشنهاد ایران را رد کرد/ تاشکند یا دبی؛ میزبان تیم‌ ملی

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: از لحاظ فنی احمد نوراللهی را به شدت قبول دارم و دوست دارم او به تیم ملی برگردد و چند وقتی است به دنبال شماره‌اش می‌گردم تا با او صحبت کنم.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص تساوی ایران مقابل ازبکستان در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت‌: توقعاتی که داشتیم در این بازی برآورده نشد. در طول بازی شاهد بودیم بازیکنان در سرعت انتقال بازی کمی مشکل داشتند اما امیدوارم در تمرینات این مشکل برطرف شود. ما در نیمه اول بازی را به خوبی کنترل کردیم و نگذاشتیم تیم حریف بر روی دروازه ما خطری ایجاد کند. خیلی متاسفم که با وجود VAR نتوانستیم برنده بازی شویم و برایم جای سوال بود که چرا داور پنالتی‌های ۱۰۰ درصد را برای ما نمی‌گرفت.

وی افزود: اما در مجموع گرفتن یک امتیاز آن هم با ۱۰ نفره بودن راضی کننده است و اینکه بعضی‌ها می‌گویند تعویض‌های امیر قلعه‌نویی درست نبوده، اشتباه می‌گویند چون به نظر من با حضور این بازیکنان ما توانستیم بازی را کنترل کنیم.

فریبا: به دنبال شماره تلفن نوراللهی هستم/ تیم ملی به مردم بدهکار است

پیشکسوت فوتبال در مورد کری‌خوانی‌های بازیکنان ازبکستان برای ایران، گفت: کاش بازیکنان ازبکستان اول تاریخ را ببینند و بعد صحبت کنند. اما در خصوص اینکه فوتبال ازبکستان پیشرفت کرده است جای سوالی نیست ولی امیدوارم اول خودشان را با ما مقایسه نکنند چون بازیکنان ما در یک سطح دیگر، فوتبال بازی می‌کنند و قطعا ما یک سر گردن از آنها بالاتر هستیم.

فریبا درباره اینکه بعضی‌ها می‌گویند قلعه‌نویی تاکتیک خاصی ندارد، یادآور شد: ما در ازبکستان و در ورزشگاه ملی تاشکند بازی می‌کردیم. دلیل اینکه ازبک‌ها نتوانستند خوب بازی کنند، می‌شود تاکتیک ما که به خوبی قلعه‌نویی آن را بلد است. امیدوارم دوستان فوتبالی از دیدگاه فنی بازی‌ها را آنالیز کنند. من خیلی خوشحالم که توانستیم نگذاریم بازیکنان حریف روی دروازه‌ ما خطر ایجاد کنند.

وی در خصوص اینکه برخی به دعوت کردن علیرضا جهانبخش که در حال حاضر بدون تیم است، انتقاد می‌کنند، گفت: برایم سوال است که بعضی‌ها به دنبال این هستند که کاپیتان تیم ملی را تخریب کنند. این کار اصلا درست نیست و باعث می‌شود علیرضا جهانبخش وارد حاشیه شود. من امیدوارم جهانبخش در بازی مقابل قطر بتواند گلزنی کند و آن تیرک دقیقه آخر بازی در جام ملت‌های آسیا را جبران کند.

فریبا: به دنبال شماره تلفن نوراللهی هستم/ تیم ملی به مردم بدهکار است

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص عدم حضور احمد نوراللهی در تیم ملی، تصریح کرد: زمانی که تیم در جام‌ملت‌های آسیا در قطر حضور داشت من با امیر قلعه‌نویی صحبت کردم و او گفت نوراللهی یک اشتباهی کرده است که باید از بازیکنان عذرخواهی کند. اینکه قلعه‌نویی او را دعوت نمی‌کند کار درستی است تا زمانی که او عذرخواهی نکرده است اما من از لحاظ فنی احمد نوراللهی را به شدت قبول دارم و دوست دارم او به تیم ملی برگردد و چند وقتی است به دنبال شماره‌اش می‌گردم تا با او صحبت کنم تا دوباره به تیم ملی برگردد.

فریبا در مورد بازی آینده تیم ملی ایران برابر قطر در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: ما یک بدهی به مردم داریم و باید آن را پرداخت کنیم چون حق ما در جام‌ملت‌های آسیا شکست نبود و امیدوارم بازیکنان در بازی آینده به دنبال این باشند قطر را در هم بکوبند و بتوانند دل مردم را شاد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 20
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    27 3
    پرسپولیسی جماعت به استقلالی ها التماس نمی کنه
    • لُنگی سوز IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
      3 5
      لنگی بدبخت . حماقت از سر تا پات میباره
  • نام اشنا IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    5 3
    جناب بهتاش فریبا : این احمد نورالهی پرسپولیسی که ما شناختیم اگر خودش را از رونالدو و لیونل مسی بالاتر نداند کمتر هم حساب نمیکند. اگر بخواهید با خواهش و التماس او را برگردانید دیگر در تیم ملی سنگ روی سنگ بند نمیشود! بهتر است کلا بی خیال او بشوید.
  • ستاری IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    6 2
    تیم ملی با این وضعیت هیچ دستاوردی ندارد هافک هجومی وبازی ساز وتغذیه کننده مهاجم لازم داریم مثل نورالهی
  • ایرانی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    2 5
    آخه لنگیا عددی نیستن . به چه چیز خودتون میبالید .... به ستارهای آسیایی تون خخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس